mandag, september 05, 2005

Den tredje...

Etter en helg med samtaler med diverse forfattere, Ola Jonsmoen, Arne Dag Østigård, Bjørn Pettersen, som redegjorde om et Fredsuniversitet på Tronfjell og "mimret" litt om Baral, fikk jeg en samtale med Gert Nygårdshaug. Jeg fikk svar på en del spørsmål rundt tidligere omtalt bok "Prost Gotvins geometri", samt gjort en ny avtale med et besøk hjemme hos han i Lier. Dette åpner igjen muligheten for dere som velger et av hans verker i egenlesning. Gi meg beskjed, så kan det tenkes at vi flere kan ta en samtale med han. Uansett så bringer jeg videre synspunkter, spørsmål m.v. (mest sannsynelig uten armagnac ).

Bildet bak i bildet illustrerer en av fortellingene fra en bok som Gert har studert.

1 Comments:

Blogger Elin Stillingen said...

Du får ha samtale med norges beste forfatter.... lite missunnelig jeg nå...

12/12/05 14:49  

Legg inn en kommentar

<< Home